ari nie aku sonok sgt coz dpt blek uma...
yahOoo...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehehe....
snrnyerr saje jew nk bgtau kt sume especially tyra gn aizee..,
sje je nk jelezkn kowg coz xdpt blek uma,...
kihkihkih...jgn mrh ye kowg..
mish u all..
daa...
luv u damn much..!!!!
by : jue


1 comments:
Oh0i besh sgt kew lek mah. ?ad0iyai xpew2. .t aq lek lak n then ko lak yg tekapai2 t. .ha3(ketawe owg frust)btw sapew ny ea. ?c0z xda lbel p0wn. .
Post a Comment